Op 29 april 2011 is Frits (F.W.) van Ooststroom

benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Dit gebeurde in de gemeente Vlaardingen. Frits is bestuurslid van de Boerderijenstichting Zuid-Holland. Daarnaast is hij reuze actief in het Midden-Delflandgebied. Hier heeft de decorandus in de afgelopen 37 jaar talloze functies bekleed, die de promotie van dit gebied als waardevolle bufferzone tot doel hebben. Zijn activiteiten richten zich sterk op educatie. Via talloze activiteiten, publicaties, nota's, rapporten, boeken en lezingen informeert hij een breed publiek over de landschappelijke en cultuurhistorische betekenis van het Midden-Delflandgebied. Na de plechtigheid boden de Midden-Delfland Vereniging en de Historische Vereniging Oud-Schipluiden hem een receptie aan in Museum Het Tramstation te Schipluiden.

Verlichte
   boerderijenroutes